Nakon tri godine od početka rada, Antiaging centar „Lepo-Lepše“ dobio je potpuno novi vizuelni identitet i novi veb-sajt na kome se upravo nalazite. Ali tu nije kraj svim novitetima…
Da krenemo od početka. Nekako s proleća, kako kaže jedna stara pesma, rukovodeći tim projekta „Lepo-Lepše“ shvatio je jednu nelogičnost: prijatnost ambijenta, nivo usluge i zadovoljstvo redovnih klijenata nisu u skladu sa onim kako je „Lepo-Lepše“ predstavljen na internetu!
Zato je odlučeno da se postavi kreativna strategija koja će na najbolji način da predstavi bogatstvo ponude tretmana i prijatno korisničko iskustvo onih koji se za njih odluče. Tako se rodio i novi kompanijski slogan Lepo – Lepše… Mlađe!, ali i promotivni naslov koji najbolje opisuje ono što svako želi nakon dobrog tretmana:
Da ti se dopada(š)
Formiran je kreativni tim koji je krenuo u sprovođenje kreativne strategije, kako bi što pre bile realizovane sve usvojene ideje za bolju komunikaciju (pre svega digitalnu) sa klijentima. Kreiran je novi logotip „Lepo-Lepše“, a kompanijski slogan je postao njegov sastavni deo. Urađena je serija novih fotografija prostora i opreme, tima terapeuta, ali i skoro svih tretmana koji su u ponudi.
Onda je na red došao novi veb-sajt lepo-lepse.rs, kao najsloženiji deo cele kreativne slagalice. Na njemu se objedinjava sve što je prethodno urađeno: i kreativne poruke i tekstovi, i elementi vizuelnog identiteta, i fotografije… i da sve to bude programerski upakovano u funkcionalnu celinu.
Šta je novo na novom veb-sajtu?
Najpre, veb-sajt „Lepo-Lepše“ sada ima i ovaj blog odeljak, koji čitate. Ali njegova suštinska novina su potpuno drugačije prezentovani tretmani – i tekstualno i vizuelno. Dodate su nove veb-strane koje klijentima treba da pruže širi obim potrebnih informacija. Dizajn sajta je mnogo prilagođeniji za mobilne uređaje i sve kanale savremene digitalne komunikacije.
Sadržajno i poslovno poslovno gledano, najveći novitet je grupa Green Peel tretmana, svetskog hita u oblasti biljnog pilinga kojim se tretiraju problemi, ali i radi na nezi kože. Uvedeno je i online zakazivanje tretmana, pregled svih pogodnosti za klijente i ponuda za kompanije.
Šta još?
I lokacije na društvenim medijima koje ima „Lepo-Lepše“ doživeće sličnu transformaciju, sa novim porukama, zanimljivijim objavama, atraktivnijim dizajnom… Posetioci na društvenim medijima imaće i priliku za češću i kvalitetniju komunikaciju sa „Lepo-Lepše“.
Ovo je ukratko presek kreativnog rada koji je trajao oko pet meseci. Svraćajte ponekad ovde, u blog odeljak, jer tu će prvi da saznate šta ima novo u „Lepo-Lepše“ – naročito ako se prijavite na našu e-listu.