Коментари су искључени на Kako ste izabrali baš „Lepo-Lepše“ za negu lepote?
Naša animirana maskota Lena i njene koleginice iz Antiaging centra „Lepo-Lepše“ godinama redovno pitaju naše klijente šta ih je privuklo baš kod nas, a ne kod konkurencije. Od svih njihovih odgovora, sastavili smo ovaj pregled od šest koraka tokom njihovog putovanja od potencijalnih do stalnih klijenata.
Naš omnichannel (svekanalni) pristup je usredsređen na klijente tako da im pruža dosledno i neprekinuto iskustvo u svim fazama komunikacije i boravka u Salonu: informisanje pre zakazivanja tretmana, povoljnosti za izbor tretmana, zatim kroz lako zakazivanje, udobnu pripremu za tretman, privatnost i bezbednost tokom tretmana i, na kraju, prijatnost i nakon tretmana.
Dobijate fiskalni račun i birate način plaćanja koji vam najviše odgovara: gotovina, m-Banking, čekovi na 3 rate, virmanski, platne kartice (DinaCard, Visa, Mastercard, Maestro, UnionPay)
Dobro došli u svoje (novo ili staro) mesto za negu lepote! Da, i antiaging.
Veb-sajt lepo-lepse.rs koristi "kolačiće" (cookies) kako bi pružio najbolje korisničko iskustvo. Nastavkom korišćenja veb-sajta smatraćemo da ste saglasni sa korišćenjem "kolačića".