Već četiri godine pitamo svoje klijente šta ih je privuklo baš kod nas, a ne kod konkurencije. Od svih njihovih odgovora, sastavili smo ovaj pregled od šest koraka tokom njihovog putovanja od potencijalnih do stalnih klijenata.

U marketingu se ovo zove Customer Journey, a u „Lepo-Lepše“ je to realizovano kao omnichannel marketing, koji je usredsređen na klijente. Taj svekanalni marketing pruža klijentima dosledno i neprekinuto iskustvo u svim fazama komunikacije i boravka u Salonu: informisanje pre zakazivanja tretmana, pogodnosti za izbor tretmana, zatim kroz lako zakazivanje, udobnu pripremu za tretman, privatnost i bezbednost tokom tretmana i, na kraju, prijatnost nakon tretmana.


Infografika - Kako ste izabrali baš „Lepo-Lepše“ za negu lepote?

Pogledajte INFOGRAFIKU na kraju ove veb-strane ili pročitajte najpre detaljni tekst.


A. Pre zakazivanja tretmana

A.1. Kvalitetan onlajn-nastup

Proverili ste naš veb-sajt i društvene medije i saznali ko smo i kako radimo

A.2. Prijatan enterijer Salona

Pogledali ste Virtuelnu turu s pogledom 360°, kao i našu foto/video Galeriju

A.3. Lako dostupna lokacija

Mi smo u centralnom delu Banovog brda, brzo pristupačnom iz celog Beograda

A.4. Zgodno za majke sa decom i autom

Na 100 m od nas je dečja igraonica, Parkiralište „Čukarica“ ili besplatan parking


B. Pogodnosti za izbor tretmana

B.1. Besplatne konsultacije

Digitalno ili uživo saznali ste sve što vas zanima o tretmanima i cenama

B.2. Detaljni opisi, fotografije i video

Veb-strane svakog tretmana sadrže obilje informacija za lakši izbor

B.3. Redovne promo ponude


C. Lako zakazivanje tretmana

C.1. Telefonski pozivi

Fiksni (011) 357 1802, mobilni i Viber (063) 355 405

C.2. Trenutne i direktne poruke

SMS, Viber, Instagram, FB Messenger, WhatsApp

C.3. E-pošta

office@lepo-lepse.rs

C.4. Onlajn-zakazivanje

Formular za zakazivanje tretmana


D. Pre samog tretmana

D.1. Udoban prostrani ulazni hol

Besplatan Wi-Fi, ambijentalna muzika, osveženje, toalet, terasa i čajna kuhinja

D.2. Higijena je zakon!

Sredstva za dezinfekciju, kaljače za obuću pre ulaska u prostorije za tretmane


E. Privatnost i bezbednost tokom tretmana

E.1. Cenimo vašu privatnost

  • Potpuna privatnost u odvojenim prostorijama za tretmane
  • Nema zvukova i kretanja koja ometaju mir tokom tretmana
  • S terapeutom komunicirate u meri koja vam odgovara

E.2. Sertifikati za terapeute i opremu

  • Ljubazni i iskusni terapeuti imaju sve potrebne obuke i sertifikate
  • Laseri i drugi uređaji usklađeni sa evropskim standardima (CE)

E.3. Profesionalni preparati i procedure

  • Preparati su orginalni, namenjeni za tretman na koji ste došli
  • Procedure tretmana uz isti protokol i za promo i za redovne cene
  • Rad isključivo sa materijalima za jednokratnu upotrebu

E.4. Pre početka tretmana

Terapeut informiše o toku tretmana i post-tretmanskim senzacijama, odgovora na sve nedoumice


F. Prijatnost i nakon tretmana

F.1. Aktivno i nakon tretmana

Možete da predahnete u ulaznom holu, da zakažete nove tretmane, da kupite kozmetičke preparate za kućnu negu, uplatite poklon vaučere, i dobijete sve druge potrebne informacije

F.2. Širok izbor načina plaćanja

Dobijate fiskalni račun i birate način plaćanja koji vam najviše odgovara: gotovina, m-Banking, čekovi na 3 rate, virmanski, platne kartice (DinaCard, Visa, Mastercard, Maestro, UnionPay)

Dobro došli u svoje (novo ili staro) mesto za negu lepote! Da, i antiaging.


Infografika - Kako ste izabrali baš „Lepo-Lepše“ za negu lepote?

PREUZMITE: LL-Infografika-Kako_ste_nas_izabrali.pdf (4 MB)