Naša animirana maskota Lena i njene koleginice iz Antiaging centra „Lepo-Lepše“ godinama redovno pitaju naše klijente šta ih je privuklo baš kod nas, a ne kod konkurencije. Od svih njihovih odgovora, sastavili smo ovaj pregled od šest koraka tokom njihovog putovanja od potencijalnih do stalnih klijenata.

Naš omnichannel (svekanalni) pristup je usredsređen na klijente tako da im pruža dosledno i neprekinuto iskustvo u svim fazama komunikacije i boravka u Salonu: informisanje pre zakazivanja tretmana, povoljnosti za izbor tretmana, zatim kroz lako zakazivanje, udobnu pripremu za tretman, privatnost i bezbednost tokom tretmana i, na kraju, prijatnost i nakon tretmana.


Infografika - Kako ste izabrali baš „Lepo-Lepše“ za negu lepote?

Pogledajte INFOGRAFIKU na kraju ove veb-strane ili pročitajte najpre detaljni tekst.


A. Pre zakazivanja tretmana

A.1. Kvalitetan onlajn-nastup

Proverili ste naš veb-sajt i društvene medije i saznali ko smo i kako radimo

A.2. Prijatan enterijer Salona

Pogledali ste Virtuelnu turu s pogledom 360°, kao i našu foto/video Galeriju

A.3. Lako dostupna lokacija

Mi smo u centralnom delu Banovog brda, brzo pristupačnom iz celog Beograda

A.4. Zgodno za majke sa decom i autom

Na 100 m od nas je dečja igraonica, Parkiralište „Čukarica“ ili besplatan parking


B. Pogodnosti za izbor tretmana

B.1. Besplatne konsultacije

Digitalno ili uživo saznali ste sve što vas zanima o tretmanima i cenama

B.2. Detaljni opisi, fotografije i video

Veb-strane svakog tretmana sadrže obilje informacija za lakši izbor

B.3. Redovne promo ponude


C. Lako zakazivanje tretmana

C.1. Telefonski pozivi

Fiksni (011) 357 1802, mobilni i Viber (063) 355 405

C.2. Trenutne i direktne poruke

SMS, Viber, Instagram, FB Messenger, WhatsApp

C.3. E-pošta

office@lepo-lepse.rs

C.4. Onlajn-zakazivanje

Formular za zakazivanje tretmana


D. Pre samog tretmana

D.1. Udoban prostrani ulazni hol

Besplatan Wi-Fi, ambijentalna muzika, osveženje, toalet, terasa i čajna kuhinja

D.2. Higijena je zakon!

Sredstva za dezinfekciju, kaljače za obuću pre ulaska u prostorije za tretmane


E. Privatnost i bezbednost tokom tretmana

E.1. Cenimo vašu privatnost

  • Potpuna privatnost u odvojenim prostorijama za tretmane
  • Nema zvukova i kretanja koja ometaju mir tokom tretmana
  • S terapeutom komunicirate u meri koja vam odgovara

E.2. Sertifikati za terapeute i opremu

  • Ljubazni i iskusni terapeuti imaju sve potrebne obuke i sertifikate
  • Laseri i drugi uređaji usklađeni sa evropskim standardima (CE)

E.3. Profesionalni preparati i procedure

  • Preparati su orginalni, namenjeni za tretman na koji ste došli
  • Procedure tretmana uz isti protokol i za promo i za redovne cene
  • Rad isključivo sa materijalima za jednokratnu upotrebu

E.4. Pre početka tretmana

Terapeut informiše o toku tretmana i post-tretmanskim senzacijama, odgovora na sve nedoumice


F. Prijatnost i nakon tretmana

F.1. Aktivno i nakon tretmana

Možete da predahnete u ulaznom holu, da zakažete nove tretmane, da u našoj LEPOTECI kupite kozmetičke preparate za kućnu negu, uplatite poklon vaučere, i dobijete sve druge potrebne informacije.

F.2. Širok izbor načina plaćanja

Dobijate fiskalni račun i birate način plaćanja koji vam najviše odgovara: gotovina, m-Banking, čekovi na 3 rate, virmanski, platne kartice (DinaCard, Visa, Mastercard, Maestro, UnionPay)

Dobro došli u svoje (novo ili staro) mesto za negu lepote! Da, i antiaging.


PREUZMITE: LL-Infografika-Kako_ste_nas_izabrali.pdf (4 MB)